اپیلاتور فیلیپس مدل PH9009

معرفی محصول اپیلیدی یا اپیلاتور فیلیپس PHILIPS مدل PH-9009 دارای سری به شکل غلتکی می‌باشد که برروی آن موچین‌هایی از […]

معرفی محصول

اپیلیدی یا اپیلاتور فیلیپس PHILIPS مدل PH-9009 دارای سری به شکل غلتکی می‌باشد که برروی آن موچین‌هایی از جنس استیل پیشرفته و ضد زنگ قرار دارد. در دو طرف غلطک زائده‌هایی وجود دارد که در حین چرخش موها را به سمت موچین هدایت می‌کند تا موچین بتواند به راحتی کارش را انجام دهد. از آنجا که برند فیلیپس ( Philips ) چندین سال است انواع دستگاه‌های برقی را عرضه بازار می‌کند و کیفیت آنها به گونه‌ای است که تا به حال هیچ‌کس نارضایتی از آنها ندارد. اپیلیدی 9009 چون موها را از ریشه جدا می‌کند م …

جزئیات محصول

ملاحظات

سرعت کم برای نقاط حساس و سرعت بالا برای نقاط سفت تر. سری دستگاه قابل جدا شدن است و قابل شست‌وشو ولی خود دستگاه نباید شسته شود.

منبع انرژی

باتری قابل شارژ

تعداد موچین

۲۰

سایر مشخصات

اپیلیدی یا اپیلاتور فیلیپس PHILIPS مدل PH-۹۰۰۹ دارای سری به شکل غلتکی می‌باشد که برروی آن موچین‌هایی از جنس استیل پیشرفته و ضد زنگ قرار دارد. در دو طرف غلطک زائده‌هایی وجود دارد که در حین چرخش موها را به سمت موچین هدایت می‌کند تا موچین بتواند به راحتی کارش را انجام دهد. از آنجا که برند فیلیپس ( Philips ) چندین سال است انواع دستگاه‌های برقی را عرضه بازار می‌کند و کیفیت آنها به گونه‌ای است که تا به حال هیچ‌کس نارضایتی از آنها ندارد. اپیلیدی ۹۰۰۹ چون موها را از ریشه جدا می‌کند مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا مو دوباره رشد کند و این امر هم مقرون به صرفه است و هم احساس راحتی هم صرفه‌جویی در زمان را به مصرف کنندگان خود داده است و به دلیل قدرت و سرعت بالا دستگاه در مدت زمان کمی می‌توانیم این امر را انجام داد. ویژگی‌های دیگر اپیلیدی یا اپیلاتور فیلیپس PHILIPS مدل PH-۹۰۰۹ دارای دو درجه سرعت کم و زیاد می‌باشد که از درجه کم برای نقاط حساس بدن یعنی قسمت‌هایی که پوست و مو‌های نازک دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد و سرعت زیاد آن هم برای قسمت‌هایی از بدن که موهای ضخیم دارند و پوست آن قسمت‌ها نسبت به قسمت‌های دیگر کمی سفت‌تر می‌باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای حدود ۲۰ موچین می‌باشد که با همکاری یکدیگر موهای زائد را از داخل پوست بیرون می‌کشد بدون اینکه باعث هیچ گونه خارش و قرمزی و حساسیتی روی سطح پوست بشود.این دستگاه همچنین دارای قدرت و کیفیت بالایی می‌باشد. ظاهر دستگاه بسیار شیک است و جز نو آوری‌های جدید محسوب می‌شود. بعضی دستگاه های اپیلیدی فقط موهای بلند را بر می‌دارد ولی این دستگاه فیلیپس قابلیت کندن حتی ریزترین موها را دارد و سطح پوست را کاملا صاف و یکنواخت می‌کند. این دستگاه همچنین قابلیت استفاده با‌سیم و شارژ کردن و استفاده بی‌سیم از آن وجود دارد و می توان به مدت ۴۵ دقیقه از دستگاه بعد از ۹۰ دقیقه شارژاستفاده کرد.

وزن

۲۵۰ گرم

اقلام همراه

پک چهار تکه است که شامل اپیلیدی ،برس تمیز کننده، لیف کوچک، ادابتور برای شارژ و استفاده مستقیم از برق خانگی

قابلیت‌های ابزار

طراحی ارگونومیک

تکنولوژی اصلاح

اپیلاتور

امکانات لوازم اصلاح

سری قابل شست‌وشو

تجهیزات همراه

آداپتور

امکانات ابزار

تقویت کننده‌ی توربو

قابلیت‌های ابزار اصلاح

قابلیت تنظیم سرعت

جنس موچین

استیل ضد زنگ

ابزار همراه

برس تمیز کننده

تعداد سری

۱

کالا های مرتبط