اپیلاتور دی اس پی مدل E-70019

معرفی محصول اپیلیدی دی اس پی مدل E-70019 با تکنولوژی برش اپیلاتور موهای زائد بدن را از بین می برد. […]

معرفی محصول

اپیلیدی دی اس پی مدل E-70019 با تکنولوژی برش اپیلاتور موهای زائد بدن را از بین می برد. موکن دی اس پی شش کاره بوده شامل یک سری که بر روی خود دستگاه نصب شده، که برای اصلاح کل بدن استفاده می شود. یک سری فرچه ای برای پاکسازی کل پوست مخصوصا قسمت های آرایش شده، یک سری تریمر برای مرتب کردن ابرو، یک سری دیگر برای ماساژ کل بدن فراهم شده است، سری دیگر شیور بوده و سری آخر مخصوص سوهان یا همان سنگ پا می باشد. جنس تیغه های اپیلاتور دی اس پی 70019 از استیل ضد زنگ بوده که در برابر هوا و رطوب …

جزئیات محصول

ملاحظات

اپیلیدی دی اس پی مدل E-۷۰۰۱۹ با تکنولوژی برش اپیلاتور موهای زائد بدن را از بین می برد. موکن دی اس پی شش کاره بوده شامل یک سری که بر روی خود دستگاه نصب شده، که برای اصلاح کل بدن استفاده می شود. یک سری فرچه ای برای پاکسازی کل پوست مخصوصا قسمت های آرایش شده، یک سری تریمر برای مرتب کردن ابرو، سری ماساژور برای ماساژ کل بدن فراهم شده است، سری دیگر شیور بوده و سری آخر مخصوص سوهان یا همان سنگ پا می باشد. جنس تیغه های اپیلاتور دی اس پی ۷۰۰۱۹ از استیل ضد زنگ بوده که در برابر هوا و رطوبت از ماندگاری بالایی برخوردار استاپیلیدی دی اس پی مدل E-۷۰۰۱۹ از جدیدترین محصولات شرکت دی اس پی می باشد. موکن دی اس پی مدلE-۷۰۰۱۹ با تکنولوژی برش اپیلاتور موهای زائد بدن را از بین می برد. موکن دی اس پی ۶ کاره بوده شامل یک سری که بر روی خود دستگاه نصب شده، که برای اصلاح کل بدن استفاده می شود. یک سری فرچه ای برای پاکسازی کل پوست مخصوصا قسمت های آرایش شده، یک سری تریمر برای مرتب کردن ابرو، سری ماساژور برای ماساژ کل بدن فراهم شده است، سری دیگر شیور بوده و سری آخر مخصوص سوهان یا همان سنگ پا می باشد. جنس تیغه های اپیلاتور دی اس پی ۷۰۰۱۹ همانند اپیلاتور سورکر مدل SURKER RF-۵۰۱ از استیل ضد زنگ بوده که در برابر هوا و رطوبت از ماندگاری بالایی برخوردار است. اپیلیدی E-۷۰۰۱۹ دارای باتری قابل شارژ بوده که در مدت زمان ۱۲۰ دقیقه کاملا شارژ شده و پس از آن میتوان به مدت ۱۲۰ دقیقه از اپیلاتور دی اس پی استفاده کرد.

منبع انرژی

باتری قابل شارژ

تعداد موچین

۳۲ موچین و ۱۷ دیسک

سایر مشخصات

شارژ کامل در ۹۰ دقیقه . قابل استفاده بعد از شارژ ۴۰ دقیقه .نوع باتری یون لیتیوم ۱۰۰۰ میلی آمپر. دارای دو قدرت برای اصلاح .

وزن

۴۵۰ گرم

اقلام همراه

شامل یک سری که بر روی خود دستگاه نصب شده، که برای اصلاح کل بدن استفاده می شود. یک سری فرچه ای برای پاکسازی کل پوست مخصوصا قسمت های آرایش شده، یک سری تریمر برای مرتب کردن ابرو، سری ماساژور برای ماساژ کل بدن فراهم شده است، سری دیگر شیور بوده و سری آخر مخصوص سوهان یا همان سنگ پا می باشد.

قابلیت‌های ابزار

ضد آب

تکنولوژی اصلاح

اپیلاتور

امکانات لوازم اصلاح

سری قابل شست‌وشو

تجهیزات همراه

آداپتور

قابلیت‌های ابزار اصلاح

استفاده به صورت خشک و مرطوب

جنس موچین

سرامیک

ابزار همراه

برس تمیز کننده

تعداد سری

۶ عدد

کالا های مرتبط