لیزر موهای زائد فاس برای مدل Upgrade Flashes

معرفی محصول دستگاه لیزر موهای زائد Fusbruy بدون درد دائمی برای زنان و مردان با ارتقاء به 999999 فلاش برای […]

معرفی محصول

دستگاه لیزر موهای زائد Fusbruy بدون درد دائمی برای زنان و مردان با ارتقاء به 999999 فلاش برای پاها، بازوها، زیر بغل، بدن، استفاده در منزل برای رفع موی موثر و دائمی ، بسیار مناسب میباشد
999,999 فلاش برای مادام العمر کافی است. دستورالعمل های دفترچه راهنما را دنبال کنید تا به درستی از حذف موهای زائد IPL استفاده کنید، این به شما کمک می کند تا به اثر از بین بردن سریع موها برسید.
رفع موی موثر و دائمی با سیستم حذف موهای زائد IPL از همان فناوری IPL اثبات شده بالینی استفاده شده تو …

جزئیات محصول

ملاحظات

موثر و بی ضرر:دستگاه حذف موهای زائد ما توسط تیم حرفه ای توسعه داده شده است، با استفاده از فناوری ipl با ایمن و موثر، به راحتی در خانه استفاده می شود. در مقایسه با اپیلاسیون مداوم، اصلاح یا کندن، استفاده از اپیلاسیون ما ساده‌تر، راحت‌تر و بی‌ضررتر است و پوستی صاف و عالی به شما می‌دهد!
حذف موی سبک فرآیندی است که در آن نور (معروف به پرتوهای پالس نور) با ضربان‌های کوچک به پوست شما هدایت می‌شود و فولیکول مو را هدف قرار می‌دهد و گرم می‌کند تا با هر درمان به بخشی از آن آسیب برساند، به طوری که مانع شود. . تجهیزات سالن زیبایی را با هم مقایسه کنید (برای کار به آموزش حرفه ای نیاز دارید)، دستگاه های خانگی دارای انرژی خروجی بسیار کمتری هستند که استفاده از آنها را برای شما ایمن تر می کند.
دستگاه رفع موهای زائد IPL ما می تواند فولیکول های مو را بخواباند و چرخه رشد مجدد مو را بشکند تا موها و پوست صاف را برای همیشه از بین ببرد. تنها با ۸ هفته جلسات خوددرمانی، امکانپذیر میشود.

سایر مشخصات

که دستگاه موهای زائد سبک بسیار محبوب است، آن دستگاه‌های کوچک خانگی که قول می‌دهند با کسری از هزینه‌های درمان در مطب، موهای شما را به راحتی در حمام از بین ببرند. رفع موی موثر و دائمی لطیف و بدون درد ۵ سطح و ۲ حالت عملکرد هوشمند سبک و قابل حمل قابلیت تنظیم سرعت و انرژی راه حلی اقتصادی در خانه

قابلیت‌های ابزار

طراحی ارگونومیک

تکنولوژی اصلاح

لیزر

قابلیت‌های ابزار اصلاح

استفاده به صورت خشک و مرطوب

تعداد سری

۱

کالا های مرتبط